Czy można wypozycjonować stronę raz a dobrze?

Takie pytanie często pojawia się w rozmowach specjalistów SEO z klientami.
Jednokrotne wypozycjonowanie nie będzie jednak skuteczne. Google żongluje wynikami na różne sposoby i cały czas poprawia algorytmy wyszukiwania.
Jeśli zdecydujesz się na jednorazową usługę otrzymasz jednorazowy rezultat. Aby trwale utrzymać się wysoko w wynikach wyszukiwania musisz stale przekonywać wyszukiwarkę że masz treści lepsze od innych. A konkurencja nie śpi. Dzięki temu wyniki wyszukiwarki są również coraz lepsze. Kilkadziesiąt głównych i kilkaset mniej ważnych kryteriów, które Google bierze pod uwagę ustalając kolejność stron odnalezionych na dane hasło powoduje, że najmniejsza zmiana na stronie lub w linkach do strony może przesunąć nas w wynikach z pierwszej strony na drugą lub nawet trzecią stronę wyników.
Stałe pozycjonowanie jest więc koniecznością, ale skazani są na nie wszyscy.
I to jest pocieszająca wiadomość, bo każdy kto o tym zapomni, zwalnia miejsce dla kolejnych, walczących o najwyższą pozycję stron i firm.

zibbie

Doświadczony profesjonalista w dziedzinie pozycjonowania i nie tylko.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *