Jak zaprząc Twitter do pracy na rzecz swojego biznesu

Twitter to silne narzędzie do wsłuchiwania się w społeczności, budowania relacji i znajdowania odbiorców docelowych. Jest uznawany za najbardziej społeczny ze wszystkich portali społecznościowych, gdzie znalezienie i zaangażowanie się w konwersację jest o wiele łatwiejsze niż w innych mediach społecznościowych.

Oto kilka podstawowych wskazówek dla niepewnych, co z Twitterem zrobić poza udostępnianiem zdjęć i filmików:

Tweetuj codziennie. Najlepiej docelowo 3 razy dziennie. Nie muszą to być oryginalne tweety. Można udostępniać inne wiadomości, przesyłać dalej wraz z własnymi komentarzami. Jest tak wiele tematów, o których można pisać na Twitterze lub tworzyć tweety. Wyceny, statystyki branżowe, krótkie porady itp. Jeśli nie możesz publikować tweetów każdego dnia, odpowiadaj na wszystkie powiadomienia.

Bądź zaangażowanym użytkownikiem! Wyszukaj swoje branżowe tematy i dołącz do rozmów, komentuj.

Przypinaj ważne tweety na górze swojego profilu, aby uzyskać dodatkową ekspozycję.

Teraz wskazówki dla tych, którzy regularnie korzystają z Twittera, ale chcą zyskać trochę więcej z tych swoich wysiłków. Są trzy sposoby maksymalizacji Twittera dla własnej marki lub firmy:

1. WYKORZYSTUJ FILMY

Wideo zostało uruchomione w każdej sieci mediów społecznościowych i to samo dotyczy Twittera. Istnieje ogromna szansa na wykorzystanie filmów do zmaksymalizowania Twittera dla własnej firmy, ponieważ nie każdy tworzy filmy na lub dla Twittera. Tworzenie treści wideo może być łatwe – istnieje wiele aplikacji, które łączą obrazy i słowa, aby stworzyć świetnie wyglądającą zawartość. Pamiętaj, że Twoje filmy nie muszą być super jazzy – nasze telefony komórkowe mogą tworzyć wspaniałe filmy i nie zapominajmy, że istnieją również sposoby na zmianę treści z innych sieci na Twitter. Można także przejść na żywo z konta na Twitterze!

2. BIERZ UDZIAŁ W CZATACH NA TWITTERZE

Czaty na Twitterze to jedne z najszybszych i najłatwiejszych sposobów interakcji i nawiązania kontaktu z docelową grupą odbiorców oraz zmaksymalizowania Twittera dla Twojej firmy. Istnieją czaty na Twitterze o prawie wszystkim (a jeśli nie ma Twojej niszy, czemu nie spróbować zacząć?). Poznaj swoich odbiorców i dowiedz się, w których wątkach mogą się udzielać, a potem idź i weź udział w czacie. Nie sprzedawaj ani nie przesuwaj linków za pomocą hashtaga na czacie – ponieważ jest to niegrzeczne – ale faktycznie weź udział w rozmowie i dodaj wartość.

3. WYKORZYSTUJ HASHTAGI/ TRENDY

Świetnym sposobem na maksymalizację Twittera dla biznesu jest wykorzystanie możliwości marketingu w czasie rzeczywistym. Jak to rozumieć? To na Twitterze pojawiają się trendy tematy i trendy hashtagi. Wypatruj lokalnych wydarzeń, programów telewizyjnych lub trendy hashtagów na Twitterze, które mogą dotyczyć Twojej marki, lub twórz je sam dla swojej marki.

BONUS: Pamiętaj, aby stać się kreatywnym i pokazać swoją osobowość! Twitter ma wbudowane pliki .GIF, ankiety i inne narzędzia, które pomogą Ci wyróżnić Twoje konto na tle innych.

Przyjemnego twittowania!

Sprawdź, jak postępować z hashtagami: Dobry #hashtag to podstawa

kamila

Śledzi nowości i ciekawostki z dziedziny mediów społecznościowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *