Po co mi linki sponsorowane, skoro mam dobre wyniki organiczne?

Google Analytics najlepiej odpowie na to pytanie. Łącząc konta Google Ads i Google Analytics możesz uzyskać nie tylko lepsze wyniki sprzedaży ale również informację o tym, jak poprawić swoje pozycje w wynikach organicznych.

Dane uzyskane z kampanii Google Ads pozwalają przede wszystkim na testy nowych słów kluczowych a porównując je z wynikami sprzedaży uzyskanymi ze słów organicznych możesz albo przekonać się, że dobrze wybrałeś słowa kluczowe do pozycjonowania organicznego albo też zyskać nową wiedzę, która wymusi zmianę lub rozszerzenie zakresu słów do pozycjonowania. Kampanie Google Ads mają również mocny wpływ wizerunkowy, potwierdzają Twoim klientom, że Twoja firma trzyma się mocno w branży lub wręcz jest jej liderem. Zawsze warto łączyć konto Google Ads z kontem Google Analytics, gdyż narzędzia obu tych platform wspaniale się uzupełniają.

zibbie

Doświadczony profesjonalista w dziedzinie pozycjonowania i nie tylko.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *